2013

Klik op een titel voor meer info...
portfolio

RegioBusiness

Bedrijfspresentaties maar dan anders: die lees je in de zakenmagazines van Regio Business. Niet stijf en zakelijk, maar prikkelend en persoonlijk. Twizzia is al jaren vaste redacteur van Regio Business. En schreef al tientallen artikelen: over autodealers, deurwaarders, makelaars, interieurdesigners en veel meer. Als journalist, maar ook als columnist of ghost writer.

portfolio

TextielLab

Als onderdeel van het TextielMuseum waren teksten over het TextielLab vooral gericht op de museumbezoeker. Dat moest anders: het TextielLab wilde zakelijke teksten, gericht op gebruikers, op acquisitie. Twizzia schreef ze: voor bedrijfsplan, jaarverslag, website, jaarboek en brochure.

portfolio

Club Pellikaan

Een luxe sportschool voor het hele gezin: dat is Club Pellikaan. De club wilde het familiaire karakter ook terug laten komen in haar personeelsbeleid. Zodat medewerkers zich nóg meer deel voelen van de Pellikaanfamilie. En dus gaf Twizzia de arbeidsvoorwaarden en alles wat daarbij hoort de juiste tone of voice.

portfolio

NOC*NSF

Het staat nog op ieders netvlies: het tragische incident bij een voetbalclub in Almere, waarbij grensrechter Richard Nieuwenhuizen de dood vond. Voor NOC*NSF aanleiding om de Nationale Sportweek – in 2013 voor de tiende keer georganiseerd – in het teken te stellen van ‘veilig sporten in de buurt’. Erik Lenselink, manager sportontwikkeling bij NOC*NSF, vertelt aan Twizzia op welke manier bedrijven hun steentje bij kunnen dragen.

Lees het artikel >>

portfolio

Zorginstelling HilverZorg

In voor Zorg! was een landelijk stimuleringsprogramma voor organisaties in de langdurige zorg. Zorginstelling HilverZorg wilde haar ervaringen met het programma graag vastleggen. Twizzia interviewde daarom bestuurders en medewerkers en schreef er een boekje over.

portfolio

Citroën Bertens

Met een breed aanbod in zowel de particuliere als de zakelijke lijn en volop aandacht voor de wensen van de klant en voor ontwikkelingen in de branche, doet Citroën Bertens het beter dan de markt. In opdracht van Regio Business interviewde Twizzia directeur Herald Verhagen en vroeg hem naar zijn geheim. Zijn antwoord was simpel: Herald gelooft dat het vooral de aandacht voor de eigen mensen is waar zijn bedrijf haar succes aan te danken heeft. Zijn overtuiging: auto’s verkopen is mensenwerk.

Lees het artikel >>

portfolio

Villa Pastorie

De nieuwe bed & breakfast Villa Pastorie is ambitieus: het monumentale pand waar ze haar intrek heeft genomen, moet het mooiste plekje van Tilburg worden. Een ambitie die ook uit de webteksten moet blijken. Twizzia schreef ze. En liet ze naadloos aansluiten op de wensen van de villa.

portfolio

Leo Kock

Trainer en procesmanager Leo Kock kwam bij Twizzia voor de ontwikkeling van zijn nieuwe website. Twizzia voorzag hem van communicatieadvies en verzorgde design, bouw en tekst van zijn site. Van ontwerp tot realisatie en alles ertussenin.

portfolio

Müller - Wonen op Maat

Maatwerk in de breedste zin van het woord: dat is wat Müller Wonen op Maat levert. Eigenaren Evert en Regi zochten een communicatieadviseur die net zo’n open houding en persoonlijke aanpak had als zijzelf. Ze kwamen terecht bij Twizzia. En waren erg blij met de adviezen en teksten die Twizzia ze gaf.

portfolio

Raimond Weenink Bedrijfsmakelaardij

“Ondernemers zijn ego’s, ook in onze branche. Maar hoge bomen vangen de meeste wind en knakken daardoor nu stuk voor stuk om. Wie er overblijven zijn de traditionele ondernemers: zij die altijd een positieve cashflow hebben gehad en niet mee zijn gegaan in de krankzinnige financierbaarheid van vóór de crisis.” Aan het woord: Raimond Weenink, bedrijfsmakelaar. Twizzia vertaalde zijn wervelwind aan woorden in een verfrissend artikel voor Regio Business.

Lees het artikel >>

portfolio

GGN

Voor deurwaarders en incassobureaus zijn crisistijden gouden tijden. Dat is althans wat veel mensen aannemen. Bas Jansen, accountmanager bij GGN mastering credit, legt uit dat het genuanceerder ligt. Snelle incasso’s hebben daarom plaatsgemaakt voor betalingsregelingen en langetermijntrajecten. Een groot deel van die oplossing ligt volgens hem nu dus aan de voorkant van het hele proces. Hoe hij dat ziet? Twizzia beschreef het in een artikel voor Regio Business.

Lees het artikel >>

portfolio

Opeldealer Lathouwers

In opdracht van Regio Business hield Twizzia een interview met Roy Meter, vestigingsmanager van de Opeldealer in Tilburg. Het werd een gezellig en open gesprek, met gewaagde uitspraken. Bijvoorbeeld over de kortingen die in de autobranche van alledag zijn (“een compensatiemiddel voor als je je klanten niet goed kent”) en over het beste automerk (“dat bestaat niet, alle auto’s zijn goed”).

Lees het artikel >>